EL GRAN DICTAT DE PROA 2nCS

Com  cada any, a final de curs,  els alumnes de primària han participat en “EL GRAN  DICTAT DE  PROA”. El format ha estat una mica diferent per mantenir les mesures anti-covid però això no ha interferit en les ganes de participar i jugar, en grups  cooperatius, amb les paraules i la seva ortografia.

EL GRAN DICTAT DE PROA 1rCS

EL GRAN DICTAT DE PROA 2nCM

Aquí us deixe m un recull d’imatges d’alguns moments de l’edició d’aquest any.

EL GRAN DICTAT DE PROA 1rCM

Aquí us deixem un recull d’imatges d’alguns moments d e l’edició d’aquest any.

EL GRAN DICTAT DE PROA 2n CI

Com cada any, al final de curs, els alumnes de primària han participat en “EL GRAN DICTAT DE PROA”. El format ha estat una mica diferent per mantenir les mesures anti-covid però això no ha interferit en les ganes de participar i jugar, en grups cooperatius, amb les paraules i la seva ortografia.

Aquí us deixem un recull d’imatges d’algu ns moments de l’edició d’aquest any.

EL GRAN DICTAT DE PROA 1rCI

OBRES DE TEATRE AMB TITELLES A 3r

El teatre és un bon mitjà per expressar sentiments, per explicar històries i per connectar amb altres persones.

A tercer hem viscut tot el procés que comporta crear i compartir la teva pròpia obra de teatre tenint com a protagonistes els titelles que cadascú ha construït.

Hem pensat com és el nostre personatge: què li agrada, què el fa enfadar, què vol fer… Hem creat  un esquelet o guió de l’obra que volem portar a terme. Hem escrit els diàlegs i ens els hem après fixant-nos en l’entonació, la dicció i la fluïdesa. També hem pensat, dissenyat i realitzat els decorats;…

I finalment, hem representat l’obra davant els nostre companys. HA ESTAT TOT UN ÈXIT!

Esperem que que us ho passeu tan bé visionant-les com nosaltres fent-les.

.

Tancament del projecte de Correu CM

Els nens i nenes de 4t han fet una videotrucada amb els seus companys de l’escola Gem per acomiadar-se del que ha estat un projecte d’enviament de correus electrònics. Cadascú ha pogut intercanviar alguna pregunta amb el seu email friend.

VIDEOTROBADA 4t A

VIDEOTROBADA 4t B