Rua de Carnaval 2015

Aquí la crònica de sa majestat el rei Carnestoltes:

“Enguany la rua va estar molt alegre, animada i és clar plena de súbdits que van ballar i aguantar la caminada fins a veure’m, com uns campions!

Dins de tot això em plau comunicar-vos que la comparsa de l’Escola Proa va aferrar-se a les meves paraules i van anar fins a la lluna a buscar la independència, amb naus i coets i tot!! Em van arribar al cor…

Per això i per la gran feinada que van fer amb el muntatge de tot plegat es van endur un tercer premi i una foto meva com a record d’aquest gran dia.

Ara només espero que l’any vinent torneu tots a veure’m per seguir fent tot allò que la resta de l’any no està gaire ben vist, com anar amb sabatilles a l’escola o anar ben peluts… Així doncs, feliç carnestoltes i fins l’any que ve!!”

Per: Montse Bagan

Entrevista del programa RadioEscola, dirigit per en Kike. Escolteu.

20150223_172844