Així acabem el trimestre!!!

Avui divendres 20 de desembre hem acabat el trimestre amb activitats molt divertides que ens han portat a relacionar-nos amb la resta de l’etapa.

Primer, segon i tercer hem anat a “Cagar el Tió” a la sala d’actes de l’escola perquè l’ocasió bé es mereix un lloc ben especial.

Ens ha cagat jocs per a totes les classes i torrons que ja hem pogut tastar!!!

Quart, cinquè i sisè hem tancat el trimestre amb una gimkana super xula que ens han preparat les mestres. Les proves han estat d’allò més distretes i ho hem passat molt bé.

A última hora, hem pogut estrenar els jocs de taula que ens ha cagat el tió i ens hem acomiadat fins l’any vinent.

Que tingueu tothom un bon final d’any i una bona entrada. Feliç 2020!!!

Tallers de Prehistòria

A 5è ens hem volgut convertir en prehistòrics durant uns quants dies.

Després d’aprendre un munt de coses, hem fet uns tallers rotatoris que ens han traslladat a aquella època.

TALLER D’EINES

TALLER DE CERÀMICA

TALLER DE PINTURES RUPESTRES

TALLER DE PA

En tots ells hem après moltes coses i ho hem passat molt bé. Alguns de vosaltres segur que heu pogut gaudir de l’exposició en directe!!!

Fem línies a 5è!!!

Aquestes últimes sessions de Taller de Mates les hem dedicat a treballar les rectes paral.leles i perpendiculars.

Després de veure uns vídeos per saber col.locar els estris i practicar amb la creació dels nostres propis vídeos, hem passat a treballar amb unes làmines de pintura abstracta.

Hem pogut crear les nostres pròpies creacions tot practicant amb els estris de geometria. la veritat és que no és gens fàcil saber com s’han de col.locar les eines però és qüestió de paciència i provar i provar.

Ara, tenim clar quines són les paral.leles i quines les secants perpendiculars.

Us deixem una mostra dels nostres quadres fets en grup.

Ens ha agradat molt aquesta feina!!!

A la tardor: Castanyada amb calor!

Dijous 31 d’octubre per seguir la tradició, a Primària vam celebrar la Castanyada.

La pluja no va impedir que arribessin a l’escola uns castanyers i castanyeres molt eixerits que havien vingut des del Montseny.

Ens van oferir les seves castanyes acabades de coure i ens van deleitar amb algunes històries.

Alguns alumnes de Cicle Superior van voler ambientar-se per escoltar històries terrorífiques!!!

També vam aprofitar la festa per berenar castanyes i els panellets que havíem fet dimarts al matí.

Estava tot boníssim i ho vam passar molt bé.

Dibuixem la Mercè

Altre cop, des de Barna Centre, ens han ofert la possibilitat de participar en el Concurs “Dibuixem La Mercè”. Els alumnes de 2n, 4t i 6è de Primària hi hem participat amb moltes ganes.

Us deixem una mostra dels treballs que hem presentat.

Ara només ens queda esperar a veure si algú de nosaltres resulta premiat.

Correllengua

Aquest octubre torna el Correllengua al barri i com sempre, hem participat en la confecció del cartell gegant. El model és aquest:

Tots els cursos de Primària hem estat fent boletes de colors per col.laborar en la confecció de les 12 parts de baix a l’esquerra.

Aquest dissabte dia 19 el podreu veure exposat a l’escenari de la Rambla de Sants.

Esperem que us agradi.