Els alumnes de 1er hem treballat a l’aula de psicomotricitat les línies corbes i rectes. Ens ho hem passat molt bé fent la figura d’un sol amb els nostres cossos.
Ens ha quedat genial!
Els alumnes de 1er hem treballat a l’aula de psicomotricitat les línies corbes i rectes. Ens ho hem passat molt bé fent la figura d’un sol amb els nostres cossos.
Ens ha quedat genial!
DIMARTS VAN VENIR LES AMBAIXADORES DEL CARNESTOLTES A DIR-NOS QUAN ARRIBAVA, ON I A QUINA HORA EL CARNESTOLTES DEL BARRI.
HAN VINGUT COM CADA ANY LA FILOMENA I LA PASTANAGA!!!!
Després d’haver treballat durant el primer trimestre el tema dels sectors de treball a l`àrea de medi; ara li ha tocat el torn a l’anglès!
Amb l’ajuda de l’Emma hem dedicat dues sessions de medi a aprendre i jugar amb els diferents sectors de treball i els oficis que formen part de cadascun.
Ens ha encantat el joc cooperatiu d’unir el dibuix de cada ofici, amb el seu nom i les característiques del mateix. Hem pogut aprendre nou vocabulari i practicar l’expressió oral.
Ahir al matí vam tenir la visita de la Guàrdia Urbana. Ens van explicar què vol dir “civisme” i junts vam fer aportacions sobre fets cívics que ens permeten gaudir d’una bona convivència.
Després d’aquesta xerrada inicial, en grups vam haver de pensar actes incívics que fan referència a diferents àmbits: mobilitat, espais comuns,etc. i posteriorment ho vam posar en comú.
Per acabar vam construir un arbre del compromís, on cadascú havia de penjar-hi una branca amb un compromís de millora escrit al darrera. Ens hem proposat complir el nostre compromís per contribuir així a millorar la convivència.
A 4t. de primària hem estat treballant els quadrilàters amb materials ben variats per poder-ne fer finalment una classificació.
En els diferents grups cooperatius hem construït quadrilàters utilitzant els geoplans i n’hem escrit les característiques.
A continuació, els mestres ens han repartir targetes de cartolina amb els noms, característiques i dibuix dels diferents quadrilàters i en grup hem hagut de fer una proposta de classificació. Per acabar ho hem posat en comú i hem fet una classificació tots junts a la pissarra.
Després d’aprendre tant, ja hem estat preparats per jugar en parelles a la “lluita de vaixells geomètrics” ,versió adaptada de “hundir la flota”, on en lloc de vaixells hem tingut trapezis, trapezoides, rombes,etc.
Ha estat molt divertit!
Els alumnes de 6è B ja estem construint i programant muntatges de Lego per poder fer-los moure o reaccionar a través de sensors de llum o bé d’inclinació. Per programar-los fem servir el programa Scratch.