Sortida Canal Olímpic dels alumnes de 6è.

El passat dimarts 17 d’octubre els alumnes de 6è vam anar al Canal Olímpic a practicar una mica d’activitat física a l’aire lliure.

A l’activitat de tir amb arc vam practicar la punteria i a mesura que avançaven les rondes ens acostàvem a la diana.

Al caiac ens van explicar com agafar la pala i com avançar ja que no tots ho havíem provat abans. Alguns vam tenir alguna dificultat a l’inici en coordinar-nos, però a la cursa final ja érem tots uns experts!

Ens ho vam passar molt bé, tant que ens hem quedat amb ganes de repetir.

VISITA AL MUSEU DE LA CIÈNCIA I LA TÈCNICA DE TERRASSA

Experimentar amb l’electricitat és ben emocionant!

Els alumnes de 6è hem anat al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. En aquest taller hem visitat la Gàbia de Faraday per aprendre els experiments d’alta tensió. Després hem fet jocs i experiències al voltant de les càrregues elèctriques i el magnetisme.

Ha resultat una bona experiència que marca el punt de sortida per a les nostres pròpies investigacions.

GRAFISME A 1r

A tallers de matemàtiques de 1r estem fent grafisme amb plastilina: aprenem a fer un xurro llarg i ben proporcionat, repartir la plastilina en parts iguals, fer línies rectes i ondulades….

Un cop fetes les formes, hem jugat a resseguir-les amb els ulls tancats, per reproduir-les més endavant al paper.

Ens ha agradat jugar a fer veure que som a un museu, observar el treball dels altres, millorar el propi i presentar-lo als companys, els quals ens han felicitat.

Per acabar la sessió, en treball cooperatiu hem jugat a inventar objectes utilitzant les formes treballades.

Ens ho hem passat molt i molt bé!