SORTIDA DE 3r AL CRARC

Aquest dimarts els alumnes de 3r hem anat a Masquefa a visitar el Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya (CRARC).

Allà hem parlat de les principals característiques d’aquests dos grups d’animals, que estem estudiant a classe dins del projecte d’animals vertebrats, i els trets que ens permeten distingir-los com, per exemple, la seva pell. A més, hem pogut conèixer la important feina que fan des del centre per recuperar i conservar moltes espècies, algunes de les quals es troben en perill d’extinció, com la tortuga mediterrània.

Al llarg del recorregut, no només hem après moltes curiositats, sinó que també hem pogut veure de prop, i fins i tot tocar, alguns animals com la serp, la tortuga, la salamandra o el dragó barbut!

Ha estat una experiència molt emocionant!

A la tardor: Castanyada amb calor!

Dijous 31 d’octubre per seguir la tradició, a Primària vam celebrar la Castanyada.

La pluja no va impedir que arribessin a l’escola uns castanyers i castanyeres molt eixerits que havien vingut des del Montseny.

Ens van oferir les seves castanyes acabades de coure i ens van deleitar amb algunes històries.

Alguns alumnes de Cicle Superior van voler ambientar-se per escoltar històries terrorífiques!!!

També vam aprofitar la festa per berenar castanyes i els panellets que havíem fet dimarts al matí.

Estava tot boníssim i ho vam passar molt bé.

Correllengua

Aquest octubre torna el Correllengua al barri i com sempre, hem participat en la confecció del cartell gegant. El model és aquest:

Tots els cursos de Primària hem estat fent boletes de colors per col.laborar en la confecció de les 12 parts de baix a l’esquerra.

Aquest dissabte dia 19 el podreu veure exposat a l’escenari de la Rambla de Sants.

Esperem que us agradi.

SORTIDA CM AL TURÓ DE CAN MATES

Ahir dilluns els nens i les nenes del CM vàrem fer la sortida de cohesió de grup que teníem programada.

Vàrem anar al parc Turó de Can Mates de St. Cugat.

Va fer una dia de calor i sol fantàstic.

Vam jugar molt, vam fer activitats de coneixença, vàrem dinar plegats -tot gaudint del suculent

pica-pica que per grups havíem treballat i acordat a classe… Tot amb l’objectiu de passar molt

bones estones junts, conèixer-nos una mica més i fer molta, molta pinya, per a començar ben

units el nou curs.

CELEBREM LA MERCÈ

Com cada any hem celebrat la Festa Major de la Mercè a l’escola. Fins ara només hi participava parvulari i cicle inicial però aquest any, com a novetat, ens han convidat a tota la primària.

Tots hem col·laborat amb danses i ens ho hem passat molt bé!

Bona Festa Major a tothom!!