Per què no crear el nostre propi joc de “Qui és qui?”. Aquest ha estat el punt de partida per treballar la descripció.
Hem fet un guió amb les nostres característiques físiques (alçada, color de cabells, …) i la nostra personalitat (què ens agrada, que fem bé,…).
Redactar-ho tot no ha estat fàcil; estructurar el text en paràgrafs, enriquir-lo amb adjectius, vigilar l’ortografia,… Però ens n’hem sortit!
Un cop acabada aquesta primera part ha arribat el més divertit, jugar! Amb les nostres fotos hem hagut d’endevinar “Qui és qui?” segons els textos que anàvem llegint.
Bona feina!

A plàstica, els nens i nenes de 2n, fem penjolls de raïm per decorar la classe.
Pintem els grans de raïm estampant pintura amb taps de vi.


Amb llapis de colors hem pintat els pàmpols.

Hem muntat els penjolls i els hem penjat a la classe!

Hem aprofitat que estem treballant la verema i hem après com es fa el vi, per pintar amb vi negre.

Un cop s’ha eixugat el vi hem dibuixat un gotim de raïm.

Hem decorat el passadís amb els raïms de la verema.

QUÈ DIVERTIT ÉS APROPAR-NOS A LA NATURA!!
Sortir de l’escola i apropar-nos a la natura en un entorn tan pròxim i, moltes vegades, tan desconegut és fantàstic.
Veure els arbres, els arbustos i els rastres d’alguns animals autòctons del Parc Natural de Collserola ens ha ajudat a fomentar l’observació i la creativitat. Ho hem fet des de l’actitud respectuosa i silenciosa que requereix la natura, cercant en l’observació, la reflexió i l’aprenentatge.






I després, un bon àpat amagat dins les carmanyoles i una estona d’esbarjo.
Un dia rodó!!



Els nens i nenes de 2n de Cicle Inicial hem anat a fer la verema a la casa de colònies L’Estol,
a Sant Martí Sarroca.


Hem collit i aixafat raïm per fer most que després hem pogut tastar.






















Després de dinar hem anat a les caves Mas Bertran, allà ens han explicat com del most
se’n fa vi o cava.




Ha estat un dia intens però molt agradable i hem après moltes coses.

