QUI ÉS QUI? LES DESCRIPCIONS A TALLERS D’EXPRESSIÓ DE 3r

Per què no crear el nostre propi joc de “Qui és qui?”. Aquest ha estat el punt de partida per treballar la descripció.

Hem fet un guió amb les nostres característiques físiques (alçada, color de cabells, …)  i la nostra personalitat (què ens agrada, que fem bé,…).

Redactar-ho tot no ha estat fàcil; estructurar el text en paràgrafs, enriquir-lo amb adjectius, vigilar l’ortografia,… Però ens n’hem sortit!

Un cop acabada aquesta primera part ha arribat el més divertit, jugar! Amb les nostres fotos hem hagut d’endevinar “Qui és qui?” segons els textos que anàvem llegint.

Bona feina!

A 4t treballem Catalunya

Aquest curs hem començat fent recerca sobre Catalunya per tal de descobrir el màxim de coses possibles per poder plantejar les preguntes que necessitarem per fer tot el procés.

Després d’un treball força intens, ara ja ho tenim pràcticament a punt. A partir d’ara ja anirem concretant el treball i tant el grup d’experts com l’equip cooperatiu haurem d’esforçar-nos al màxim per aconseguir l’objectiu: inventar un joc de taula.

Educació Emocional a 4t

A 4t hem treballat el conte de “Les ulleres empàtiques” per tal d’aprendre a posar-nos en la pell d’altres persones.

Després d’escoltar el conte amb atenció, i comentar diverses situacions en les que podem demostrar la nostra empatia, hem fet unes representacions en les que s’havia de demostrar que essent empàtics ens poden anar millor les coses.

Ha resultat un treball molt interessant que haurem de recordar en més d’una ocasió!

LA VEREMA A PLÀSTICA

A plàstica, els nens i nenes de 2n, fem penjolls de raïm per decorar la classe.

Pintem els grans de raïm estampant pintura amb taps de vi.

Amb llapis de colors hem pintat els pàmpols.

Hem muntat els penjolls i els hem penjat a la classe!

Hem aprofitat que estem treballant la verema i hem après com es fa el vi, per pintar amb vi negre.

Un cop s’ha eixugat el vi hem dibuixat un gotim de raïm.

Hem decorat el passadís amb els raïms de la verema.

Sortida al Canal Olímpic

El dia 27 de setembre, els nens de 6è de Primària vam anar al Canal Olímpic de Castelldefels.

Ens ho vam passar molt bé fent pàdel surf, tirant-nos a l’aigua… Al principi ens va costar una mica però després ja li vam anar trobant el truc.

Sort que feia molt bon dia, perquè vam acabar xops de dalt a baix!

També vam fer caiac, per parelles, i ens ho vam passar molt bé. Xocàvem contra les roques, vèiem les tortugues nedant pel canal i practicàvem per anar endavant i cap enrere.

Al final estàvem una mica cansats, però va ser una experiència molt divertida.

Alumnes de 6è

SORTIDA DELS NENS I NENES DE 3r A CAN CATÀ

QUÈ DIVERTIT ÉS APROPAR-NOS A LA NATURA!!

Sortir de l’escola i apropar-nos a la natura en un entorn tan pròxim i, moltes vegades, tan desconegut és fantàstic.

Veure els arbres, els arbustos i els rastres d’alguns animals autòctons del Parc Natural de Collserola ens ha ajudat a fomentar l’observació i la creativitat. Ho hem fet des de l’actitud respectuosa i silenciosa que requereix la natura, cercant en l’observació, la reflexió i l’aprenentatge.

I després, un bon àpat amagat dins les carmanyoles i una estona d’esbarjo.

Un dia rodó!!

Sortida a la verema

Els nens i nenes de 2n de Cicle Inicial hem anat a fer la verema  a la casa de colònies L’Estol,

a Sant Martí Sarroca.

Hem collit i aixafat raïm per fer most que després hem pogut tastar.

Després de dinar hem anat a les caves Mas Bertran, allà ens han explicat com del most

se’n fa vi o cava.

Ha estat un dia intens però molt agradable i hem après moltes coses.