El Tió ens ha vingut a veure!!!

Aquesta setmana hem tingut un convidat especial! El Tió va arribar dilluns al matí a l’escola i s’ha estat alimentant tota la setmana amb el menjar que li hem anat portant.

Aquest divendres, els alumnes de 1r, 2n i 3r han anat a la sala d’actes a cantar-li cançons i donar-li garrotades perquè cagués del bo, el millor!

Hem gaudit d’aquesta celebració malgrat no hem pogut compartir l’estona amb tots els companys ja que les circumstàncies actuals no ens han permès fer el tradicional “caga tió” amb la resta de cursos.

Us en deixem una mostra!

S’han enviat alguns missatges als més petits per agrair els regals que s’han rebut de part del Tió:

Estimats 2ns:
Els companys i companyes de 5è ja han rebut els regals del Tió que heu fet cagar aquest matí. Els han encantat els jocs i els torrons i us agraeixen moltíssim que amb les vostres cançons els hagueu fet sortir!!
En aquestes fotos els podreu veure en el moment d’obrir-los!!