Jocs Florals del Districte

El passat dimecres 17 de maig, una petita comitiva de l’Escola Proa va assistir a l’entrega de premis dels Jocs Florals del Districte de Sants-Montjuïc, que ja compta amb vint-i-vuit edicions. Aquest curs, hi participaven un total de vuit alumnes de la nostra escola: la Mariona Camps i Juan, la Bruna Garcia i Tolosa, la Mariona Tugues i Agustí, el Max Jordi i Alegre, la Berta Junyent i Doménech, l’Eduard Juncosa i Guerra, la Ruth Cevallos i Gazo i la Sibil·la Puigcercos i Vilar.

La Sibil·la Puigcercós i Vilar va obtenir el 2n premi de la seva categoria amb l’obra en prosa titulada “La vida impossible”. Enhorabona a la Sibil·la i a tots els participants, grans lectors i apassionats de la literatura!