Setmana d’Accions Educatives pel Dret a Migrar (del 10 al 18 de desembre)

Barcelona, 12 de Desembre de 2016

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que l’escola ens hem adherit a la Setmana d’Accions Educatives pel Dret a Migrar (del 10 al 18 de desembre). Consisteix en un calendari comú d’accions, per visualitzar la feina que s’està fent en el món educatiu per promoure l’apoderament d’infants i joves, fer incidència social i mediàtica i apel·lar a la responsabilitat dels governs envers les persones amb dret a refugi.

Dilluns 12
Dia de visualització: penjada de pancartes
Penjarem pancartes de la Setmana a les entrades de l’escola per donar visibilitat a la setmana d’accions educatives.

Dimarts 13
Dia artístic: activitats creatives
Realitzarem un mural col·lectiu al pati on tots els alumnes podran expressar allò que senten, pensen, coneixen… sobre el tema dels refugiats.

Divendres 16
Dia de l’homenatge: un minut de silenci

Com a tancament dels actes farem un minut de silenci (de reflexió) en homenatge i record a les persones que buscant una vida millor han perdut la vida i per totes les víctimes de la guerra, les condicions d’empobriment i de vulneració de drets.

Llegirem el poema “Podries’ de Joana Raspall i el manifest de la Setmana educativa.

Així mateix l’Escola s’ha adherit al manifest que des de “Casa nostra, casa vostra” s’està promovent i al que a nivell individual us podeu afegir.

manifest

Escola Proa