Gresca Proa. Curs 23-24

El passat dissabte 8 de juny les famílies de l’escola Proa han celebrat la finalització del curs escolar amb la tradicional Gresca Proa.

Enguany, es proposava participar de la gresca vestits de pirata. La Gresca ha constat de dues sessions:

● Una gresca matinal, amb jocs tradicionals, jocs de taula, servei de bar

● Una segona sessió vespertina, amb actuacions musicals, sopar de germanor, ball del fanalet i discoteca fins a la una de la matinada!

Com sempre, la gresca ha estat un èxit d’assistència on s’ha pogut gaudir en família i bon humor la finalització d’aquest curs acadèmic.

Com cada any, el cartell publicitari de la gresca ha estat elaborat per l’alumnat de plàstica de 4t de l’ESO. El grup guanyador ha rebut un val de l’Abacus bescanviable per material escolar. Enhorabona a les alumnes guanyadores! (Laia Moliné, Berta Pérez, Zoe Naudi, Judit Espuga i Júlia Sánchez.)