DESEMBRE SOLIDARI – MARATÓ DE TV3

Benvolgudes famílies,

Per part dels alumnes d’ESO, encarregades/ts dels berenars solidaris, de la Comissió de Solidaritat del Grup de Famílies Delegades i de tota la comunitat de l’Escola Proa en general, us volem agrair la vostra massiva participació en les activitats que s’han portat a terme per a recollir fons per a la Marató de TV3.

Com cada any, la comunitat de Proa s’ha bolcat per recolzar la investigació, aquest any per a una malaltia lamentablement tan estesa com és el càncer. D’aquesta manera, hem aportat el nostre granet de sorra recol·lectant 1.296,95€ entre els berenars solidaris de tota la setmana, el Call Center de la Mini Marató del divendres, en projectes solidaris, amb la venda de llibres de Narrativa a la festa de Sant Jordi 2018  i o amb l’aportació de la venda de roses també al Sant Jordi.

El lliurament dels fons recaptats es va fer a la seu del Triangle de Sants ahir dijous 20 de desembre, que són qui transferiran tot el que s’ha recaptat per totes les institucions el barri de Sants a la Marató de TV3.

Escola Proa Famílies Delegades

Desembre de 2018