MEGAFONIA MUSICAL: “Let it go”

Aquesta setmana escoltarem…

“Let it go”, el tema principal de la BSO de la pel·lícula d’animació “Frozen”. És segurament la cançó més coneguda de les noves bandes sonores de la factoria Disney, que va esdevenir un èxit rotund des de la seva estrena i de la qual s’han fet infinitat de versions. Ens l’ha proposada la Rosa, mare Nora (P3), perquè diu que és una de les seves cançons preferides. Gràcies per enviar-la… tot i que esperem que la neu no visiti els companys i companyes de Primària, que aquesta setmana marxen de colònies!

2 comentaris a “MEGAFONIA MUSICAL: “Let it go”

1. Bona tarda. Em podeu dir si la meva proposta “Yellow submaríne” arribarem a escoltar-la abans que acabi aquest curs? No sóc capaç de veure el llistat dels pendents.
    Gràcies.

• Miquel just està programada per la setmana vinent! Gràcies per la paciència… i disculpeu l’spoiler! 😉

Els comentaris estan tancats.