MEGAFONIA MUSICAL: “Yellow submarine”

Aquesta setmana escoltarem…

“Yellow submarine”, el mític tema de The Beatles. Estrenada com a senzill l’any 1966, “Yellow Submarine” també és el títol del desè àlbum del grup anglès, llançat a principis del 1969. Va ser publicada com a banda sonora de la pel·lícula homònima, que es va estrenar al Regne Unit set mesos abans del llançament de l’àlbum. La famosíssima banda de Liverpool van ser el grup amb més vendes de tot el segle XX: les lletres de les seves cançons i el seu estil de rock inspirat en el rythm and blues van aconseguir reflectir els problemes d’un cert sector de la joventut de l’època, que pretenia restar al marge de l’anomenada societat de consum i superar les convencions i els aspectes més retrògrads de la societat occidental, alhora que reclamava nous valors tant estètics i artístics com espirituals i socials relacionats, per exemple, amb l’alliberament sexual i l’antimilitarisme.

Ens la proposa el Miquel González, pare de dos alumnes: gràcies per compartir-la i per la paciència!

Recordeu que si ens voleu enviar les vostres propostes per a les últimes setmanes del curs encara podeu fer-ho! Només cal que ompliu el qüestionari que trobareu en aquest enllaç: https://goo.gl/forms/WTisRlKqmybAstsG2

No trigueu, que no en queden gaires!