Carnaval 2024

El carnaval de l’escola Proa d’aquest any 2024 ha estat carregat d’esdeveniments que ens han ajudat a celebrar aquesta festa tan esbojarrada i divertida. Aquesta setmana hem tingut:

● Presentació del rei Carnestoltes per part de les ambaixadores municipals. De manera animada i molt divertida han anunciat als més petits de l’escola l’arribada del Carnestoltes.

● Consignes. Al llarg dels dies 6, 7 i 8 de febrer, l’alumnat de Proa ha anat portant consignes de carnaval; d’aquesta manera ens hem pogut preparar per a la gran festa de divendres. Les consignes han estat consensuades en assemblea a les classes i votades pels delegats i delegades de classe de primària i de l’ESO.

● Arribo del rei Carnestoltes. El passat dijous 8 de febrer, el rei Carnestoltes ha arribat a l’escola acompanyat per alumnat de 4t de l’ESO que s’han encarregat de la seva rebuda i animació.  l’alumnat de Primària l’ha acollit amb alegria i música al pati de l’escola i, en el seu honor, ha pronunciat uns rodolins la mar de divertits!

● Festa de primària. Aquest divendres al matí l’alumnat de primària ha celebrat el Carnaval amb disfresses molt originals i divertides, fent referència a grans invents de la història. Hem pogut veure l’alumnat disfressat de bombetes, motxo, telèfons, càmeres de fotos, coets i màquines de raigs X. Els i les mestres s’han disfressat d’inventors i inventores i de robots. La festa s’ha hagut de
celebrar al poliesportiu de l’escola a causa de la pluja, però ha estat igual d’animada que sempre amb danses que han assajat al llarg d’aquestes setmanes. Així mateix, el personal de l’escola (mestres i PAS) també han celebrat el carnaval amb un animat ball!!

● Festa d’infantil. A la tarda ha estat el torn de l’alumnat d’infantil vestits i vestides d’esportistes olímpics. Així doncs, hem pogut veure l’alumnat d’i3 vestits de nedadors i nedadores, l’alumnat d’i4 com a jugadores de rugbi i l’alumnat d’5 com a esquiadores. Les mestres i el personal d’infantil s’han disfressat d’àrbitres! L’alumnat ha ofert els seus balls i danses als seus padrins i padrines i als pares i mares que els han acompanyat durant tota la representació!

● Xocolatada. Amb la voluntat d’estendre la celebració amb les famílies i el personal de l’escola, l’espai del migdia ha ofert una xocolatada popular. Enguany, s’ha decidit aprofitar l’oportunitat per mostrar-nos solidaris col·laborant amb l’Hospital Sant Joan de Déu. S’han venut totes les racions de xocolata i melindros solidaris i s’han recollit 979 euros que aniran íntegrament a la recerca en càncer infantil. Des d’aquestes línies agraïm a les famílies voluntàries que ha repartit la xocolata, a l’espai del migdia per haver organitzat i preparat la xocolata i a totes les persones que han  contribuït amb la causa comprant xocolata amb melindros!!