DENIP 2021 (Dia Escolar de la No violència i la Pau)

Per celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No violència i la Pau) ens hem sumat a la campanya de l’ONG Acció contra la Fam. Participarem des de P3 fins a 4t d’ESO.

Aquesta organització treballa per combatre moltes problemàtiques arreu del món i aquest any, específicament, vol ajudar a les Filipines amb la causa de la desnutrició crònica.

La nostra missió consisteix en sensibilitzar el nostre alumnat davant d’aquesta problemàtica i col·laborar amb les aportacions que puguem fer tant dels professionals com de les famílies a partir de La cursa contra la Fam que faran els vostres fills i filles.

Des del treball de les aules s’estan fent diferents activitats.

La culminació de la participació en aquest projecte seran els dies 26 i 27 de gener on muntarem la gran cursa en diferents espais de l’escola 🏃‍♂️🏃‍♀️

La vostra participació econòmica voluntària es farà des del crowdfunding.

Ho trobareu en el següent enllaç:

CROWDFUNDING

No dubteu a fer extensiva aquesta campanya per ajudar a l’Acció contra la Fam.

El planning serà:

Infantil

Dimecres 27 de gener P3, P4 i P5 de 9.30h a 10.30h, per cursos, aniran al poliesportiu de l’escola. De forma esglaonada correran DUES voltes al circuit preparat.

Primària

Dimarts 26 de gener tots els cursos primària, per grups bombolla, de 6 en 6 i de manera esglaonada faran les voltes pel circuit preparat (uns al poliesportiu i uns altres al pati).

Secundària

El dia 27 de gener cada alumne/a d’ESO farà una cursa de 10 minuts en horari de 9:30h a 13h i de 15h a 16:30h, en grups de 8 en 8.

Es farà resseguint l’espai perimetral dels patis de l’escola.

Les sortides es faran esglaonades, amb un temps mínim de separació, uns 15-20 segons, que serà el que triguin a col·locar-se els següents alumnes.

Al final de l’últim dia es farà un recompte de totes les voltes que s’han fet en total a l’Escola.