MEGAFONIA MUSICAL: “Agua”

Aquesta setmana escoltarem:

TÍTOL DE LA CANÇÓ: “Agua”

COMPOSICIÓ i/o INTERPRETACIÓ: Elefantes i Manolo García

ANY DE PUBLICACIÓ: 2019

GÈNERE MUSICAL: pop rock

ENS LA PROPOSA… el Kike, pare de la Lía Soria (P3)

…PERQUÈ… En un context d’emergència climàtica com el que vivim, conscienciar la societat d’un ve tan important com l’aigua ens sembla fonamental. I si ajudem a les poblacions més vulnerables tot sentint una bonica cançó, encara molt millor!

Elefantes, en col·laboració amb Manolo García, han volgut sensibilitzar sobre la situació de desigualtat que afronten les poblacions més vulnerables a l’hora d’accedir a l’aigua i aportar la seva gota perquè més i més persones puguin beure i prosperar. Cada vegada que s’escolti la cançó, es descarregui, es visualitzi o es comparteixi el vídeo seran gotes d’aigua que contribuiran als projectes d’Oxfam Intermón. Podeu seguir l’enllaç del títol de la cançó!

Si us interessa podreu trobar més informació de la col·laboració a: https://www.oxfamintermon.org/ca/escolta-comparteix-agua-canco-elefantes-manolo-garcia

Moltes gràcies compartir aquesta iniciativa Kike! Justament aquesta setmana a l’escola “celebrarem” el DENIP i enguany gira entorn a l’emergència climàtica, així que afegim la cançó a la llista de propostes per a treballar!

Ja sabeu que si teniu alguna proposta per a la Megafonia només heu de seguir aquest enllaç i ben aviat la sentireu sonar!!