MEGAFONIA MUSICAL: “Atrapades en el gènere”

Aquesta setmana escoltarem:

TÍTOL DE LA CANÇÓ: “Atrapades en el gènere” (“Fuig, fuig, fuig”)

COMPOSICIÓ i INTERPRETACIÓ: Composada especialment per encàrrec de la Comissió de Gènere de l’AFA de l’escola Fructuós Gelabert, és una cançó interpretada per diversos músics catalans (Elena Gadel, Mariona Castillo, Clara Peya, etc). i alumnes de la mateixa escola Fructuós Gelabert

ÀLBUM  I ANY DE PUBLICACIÓ: 2019

GÈNERE MUSICAL: trap

ENS LA PROPOSA… la Comissió per a la Diversitat del Grup de Famílies Delegades de l’escola

…PERQUÈ… durant les festes nadalenques és malauradament massa freqüent trobar missatges sexistes i que encasellen els infants en uns rols de gènere antiquats i plens d’estereotips. Amb aquesta versió de la coneguda nadala “Fum, fum, fum” es posen de manifest algunes d’aquestes actituds sexistes, sensibilitzant sobre la diversitat en el gènere utilitzant un estil musical proper als nostres infants i joves.

Ja sabeu que si teniu alguna proposta per a la Megafonia només heu de seguir aquest enllaç i ben aviat la sentireu sonar!!