MEGAFONIA MUSICAL: “Carol of the bells”

Aquesta setmana escoltarem…

…una nadala, és clar! Concretament una versió a capella de la nadala tradicional anglesa “Carol of the bells”, interpretada pel grup Pentatonix. Els Pentatonix són un quintet vocal americà que incorpora, a més de les seves fantàstiques veus, elements de beatbox: sons fets amb la boca i la veu que imiten instruments de percussió.

Aquesta setmana a l’escola també tindrem nadales: avui dilluns els alumnes de P4, 1r, 4t, 6è i 2n d’ESO i les corals de l’escola de música ens ofereixen el concert de Nadal de l’escola! A més els companys de 3r dijous faran una visita a la llar d’avis Mossèn Vidal i Aunós per compartir amb ells un matí de cançons nadalenques.

Esperem que gaudiu de les vacances d’hivern, descanseu força, us retrobeu amb la família i els amics i, sobretot, que canteu força nadales!! Bones festes!