MEGAFONIA MUSICAL: “Cresta”

Aquesta setmana escoltarem…

…la darrera cançó d’aquest curs! Després de gairebé 40 setmanes i amb les vostres aportacions des del setembre fins ara hem pogut gaudir de tot tipus de cançons d’estils, èpoques i sonoritats ben diferents. Cadascuna de les vostres propostes ens han acompanyat durant tots aquests mesos i ens han fet una mica més alegres les entrades i les sortides de l’escola, tot aprenent i enriquint-nos de poder descobrir música diferent de la que solem escoltar.

Arribem doncs a les portes de l’estiu i ens acomiadem amb “Cresta”, un dels temes de l’àlbum que han estrenat enguany els Oques Grasses, que esperem que us faci ballar amb ganes totes aquestes vacances que venen! Desenfadada i alegre “Cresta” ens convida a prendre’ns la vida d’una manera menys seriosa, més tranquil·la… més estival!

Com diu la cançó: hello, hello, hello… adéu! Bones vacances a tothom!!