MEGAFONIA MUSICAL: “EL DESEMBRE CONGELAT”

Aquesta setmana escoltarem:

TÍTOL DE LA CANÇÓ: “El desembre congelat”

COMPOSICIÓ i/o INTERPRETACIÓ: Judit i Meritxell Neddermann

ÀLBUM  I ANY DE PUBLICACIÓ: “Present”, 2019

GÈNERE MUSICAL: nadala tradicional catalana

…PERQUÈ… el trimestre s’acaba i amb ell arriben les festes nadalenques. Tot i que cada vegada estem més acostumats a escoltar i cantar nadales d’arreu del món les cançons tradicionals no passen de moda i les germanes Neddermann presenten aquesta versió d’ ”El desembre congelat” en el seu darrer disc. No us les perdeu en concert si en teniu l’oportunitat durant aquests dies de vacances!

I sobretot, sobretot, no perdeu tampoc l’oportunitat de cantar: durant les sobretaules, acompanyats de panderetes o de les culleres i les ampolles d’anís o picant a la taula…canteu i gaudiu amb les vostres persones estimades d’aquests dies d’hivern.

Bones festes a tothom!!

Ah! Tot i que comencin les vacances d’hivern si teniu alguna proposta per a la Megafonia només heu de seguir aquest enllaç. Aneu pensant amb quines cançons us agradaria començar el segon trimestre!