MEGAFONIA MUSICAL: “FRIENDS” + “GOD’S PLAN”

RECTA FINAL

Iniciem la recta final del curs! És un moment especial per a tothom, però sobretot per als nostres companys i companyes de 6è, que encaren els seus últims dies a Primària abans de canviar d’edifici. Per això els hi hem volgut donar l’oportunitat d’acomiadar-se del curs també amb música, i aquestes dues properes setmanes les cançons les escolliran ells!! Aquest setmana… 6èB!

Per entrar escoltarem  Friends, del productor musical  Marshmello i la cantant anglesa Anne-Marie. Per sortir han escollit una cançó de l’artista canadenc Drake titulada “God’s plan”, la primera clarament situada en el gènere del trap que haurem sentit per la megafonia. Totes dues us recordaran segurament al hip-hop i el rap dels que vam parlar fa unes setmanes.

I ara que s’està acabant el curs… teniu clar quina de les cançons que hem escoltat per la megafonia us han agradat més? Si no us en recordeu visiteu la llista d’Spotify!