MEGAFONIA MUSICAL: “HALL OF FAME” + “BLUE”

BONES VACANCES!!

I com ja us havíem explicat, les cançons d’aquesta setmana són escollides per l’altre grup dels més grans de la Primària, la classe de 6èA. Han triat “Hall of fame” de The Script per entrar i  “Blue” d’Eiffel 65 per sortir. Està clar que aquests dos sisens tenen marxa, però també tenen una gran part sensible, no trobeu? Esperem que el vostre pas a la Secundària sigui una gran porta plena d’oportunitats!

Ara sí. Ja ha passat un curs sencer. Tots ens hem fet una mica més grans, una mica més savis, una mica més curiosos i una mica més humans. Per davant un estiu carregat de possibilitats, de propostes, de reptes i de moments de desconnexió. Durant tot aquest any hem pogut gaudir de totes les cançons que ens heu enviat, fent de l’entrada i la sortida de l’escola un espai més d’aprenentatge i de participació i una plataforma per a que la música formi part activa de les nostres vides. Gràcies, gràcies i gràcies a tots i totes els que heu volgut compartir amb nosaltres les vostres cançons especials, sense vosaltres no hauria estat possible!!

I si durant les vacances us enyoreu de l’escola podeu recordar aquest curs que s’acaba amb la nostra llista d’Spotify de la Megafonia Musical, ara ja completa!!

Bon estiu a tothom!!