IMPORTANT: PLA D’OBERTURA CURS 2020/2021

Benvolgudes famílies,

Ens alegrem molt de poder tornar-vos a saludar i us desitgem que hàgiu tingut unes bones i merescudes vacances d’estiu.

En primer lloc us volem donar la benvinguda per sumar-vos al nostre projecte educatiu un any més.

En segon, com tots i totes sabem vam acabar un curs escolar molt difícil i atípic i aquest, es presenta, també, amb forces incerteses, però volem transmetre tranquil·litat i serenitat; hem treballat i dedicat moltes hores per tal de poder començar el curs amb les màximes garanties sanitàries possibles.

Per aquest motiu, l’Escola ha hagut de prendre decisions importants i decisives per tal de protegir no només al nostre alumnat, sinó també a tot el personal laboral del centre. Aquestes normes podran variar i flexibilitzar-se, en un futur, un cop ens assegurem com evoluciona la situació, però pel moment, es necessitarà la col·laboració i comprensió de tota la comunitat.

Procedim a compartir amb vosaltres el Pla d’obertura definitiu; aquí trobareu totes les mesures en cadascuna de les etapes. El document és llarg i detallat però és molt important fer una lectura amb deteniment.

És necessari portar signat l’annex n.3 (el trobareu a l’última plana del document), el primer dia d’Escola. Els vostres fills/es ho han de lliurar als seus tutors/es.

Descarregar (Pla-dobertura-definitiu_curs-20-21.pdf, PDF, 895KB)

Per a tots aquells dubtes que us surgeixin, sobre aquest tema, us animem a que, durant aquesta setmana, ens els feu arribar al següent correu electrònic: comtornemalcole@escola-proa.cat

Un cop rebem les vostres preguntes, elaborarem un document anomenat “preguntes freqüents” per a compartir-ho amb vosaltres el 14 de setembre.

Per altra banda, les qüestions més particulars del dia a dia a l’aula, s’explicaran en les reunions d’inici de curs, que com haureu vist a la web de l’Escola, específicament, en el document d’informació general del curs 20-21, finalment seran totes telemàtiques. Si encara no li heu donat un cop d’ull, us recomanem que ho feu perquè s’ha actualitzat la informació.

Per acabar, us adjuntem dos documents, que ens han fet arribar, elaborats per Sanitat, juntament amb el Departament d’Educació, sobre les recomanacions extraordinàries per tal d’evitar els brots de la Covid-19, en els centres educatius.

Com sempre, us agraïm la vostra paciència en uns moments complicats i desitgem que aviat ens puguem retrobar!

Una salutació ben afectuosa,

Gabinet Gerent