RECOLLIDA D’ALIMENTS

Benvolgudes famílies,

Des de la comissió mixta de Solidaritat de l’Escola i el GMPD, us traslladem una petició que ens arriba de la Parròquia de Sant Medir, entitat amb la qual portem col·laborant des de fa anys.

Davant l’increment preocupant de les famílies a les quals han d’atendre, es troben en un moment delicat, ja que, a aquestes alçades d’any, els ajuts en aliments per part dels proveïdors habituals baixen considerablement.

S’estan trobant cada cop més casos de famílies amb una pobresa en la qual s’enfonsen més i més, famílies que, contràriament al que podem pensar, ja no només són d’emigrants o refugiats. Pateixen perquè cada cop hi ha més nens que van sense esmorzar a l’escola, amb les greus conseqüències que això comporta en aquestes edats.

Així doncs, hem pensat de fer una nova RECOLLIDA D’ALIMENTS amb la vostra col·laboració.

Aliments: OLI; CACAU i CEREALS.

Data: Setmana del 13 al 17 de juny.

Lloc: Secretaria del carrer Almeria i Consergeria de Gavà.

Moltes gràcies per la vostra participació.
Comissió mixta de Solidaritat Escola Proa-GMPD