MEGAFONIA MUSICAL: “ENJOY THE SILENCE” + “EL MEU ABRIC”

A REVEURE TINA!

La cançó d’entrada d’aquesta setmana és un petit regal de comiat per a la nostra companya Cristina Garcia, que aquesta setmana s’acomiada de nosaltres després de tants anys treballant a l’escola. “Enjoy the silence”, del grup anglès Depeche Mode és una de les seves cançons  preferides i esperem que li agradi molt sentir-la i li faci la marxa una mica menys feixuga! Un grup de famílies i companys li han triat i l’acompanyen d’aquestes boniques paraules:

Volem dedicar aquesta cançó a la Tina que aquesta és la seva darrera setmana a Proa. Et desitgem molta sort en la nova etapa professional… Et trobarem a faltar en aquesta faceta però seguirem compartint l’estona de pati de les entrades i sortides, de les reunions de classe.  Volem dedicar-te la cançó per la teva implicació  de tants anys a l’escola, pel teu somriure, per la teva serenor,… Persones com tu són l’essència d’aquesta escola.

Per sortir l’Aina Casanovas (3r Prim.) ens proposta una cançó del nou disc de les Macedònia. Hem escollit “El meu abric”, composada per en Dani Coma, pel missatge que transmet el seu text:

“Algú ha escollit un abric per a mi

que ni m’agrada ni em fa feliç,

que abriga poc i malament,

que em queda estrany, que no em serveix.

A quasi tothom li queda bé,

però a mi no. Què passa! No passa res!

Jo en voldria un de ben diferent,

que m’identifiqui, que sigui el meu, el meu abric.

[…]

Dic que no amb el cap quan sento a dir

que algú com jo ha de portar aquest abric,

dic que no amb el cap quan sento a dir

que algú com jo ha d’anar vestit així.”

Moltíssimes gràcies per tot Tina! Esperem que trobis un bon abric que et faci sentir bé i t’abrigui del fred. A reveure!!

Un comentari a “MEGAFONIA MUSICAL: “ENJOY THE SILENCE” + “EL MEU ABRIC”

1. Moltíssimes gràcies a vosaltres per aquest detall!! penso que els moments importants de la vida s’han d’acompanyar amb una cançó, ens ajuda a crear la nostra pròpia banda sonora i a fixar els records. El vostre el portaré ben guardadet al cor.

Una abraçada!!

Els comentaris estan tancats.