Proposta Batxillerat Artístic: I tu, què pintes a l’escola?

Benvolguts alumnes/famílies/professorat de 6è de primària, Eso i Batxillerat,

Enguany a l’escola tenim el projecte de canviar l’aspecte de l’escala principal de l’edifici de secundària. Volem que aquest espai de pas també sigui un lloc agradable i confortable que acompanyi al procés d’aprenentatge.

Els alumnes de 2n de Batxillerat Artístic van treballar a l’assignatura de Dibuix Artístic de BATX1 del 3r trimestre 16-17, diferents propostes per a fer aquest canvi necessari i significatiu de l’edifici de secundària.

Durant tres setmanes i organitzats per grups, els i les alumnes van presentar la seva proposta que conjuga la representació de l’espai, el color aplicat a l’arquitectura i la senyalística.

Ens adrecem a tu per tal de conèixer quina és la teva opinió sobre aquestes propostes. Aquí tens l’enllaç per valorar 3 aspectes:

* El codi de colors per pisos

* La senyalística

* El dibuix de les parets

Les opcions més valorades serviran per a fer el disseny final d’aquest espai. Et mantindrem informat de qualsevol novetat.

Gràcies per participar en la renovació dels espais de l’escola!

Salutacions cordials,