Cursa pel Medi Ambient

Altres anys, l’escola Proa ha participat en la Cursa per la Fam que organitza l’ONG Acción contra el Hambre. Enguany, un dels objectius del curs és organitzar, de manera interna la cursa i vincular-la amb l’objectiu anual de curs.

Així doncs, aquest any la cursa de l’escola estarà dedicada al Medi Ambient i els diners que es recaptin aniran a l’ONG Stop Mare Mortum.

A mena de resum, donem alguns dels detalls de la cursa pel Medi Ambient:

Prèviament a la cursa, des de les tutories es farà una intervenció a l’aula sobre el repte climàtic i el medi ambient. En el següent document trobareu enllaços molt interessants que us ajudaran a treballar aquest tema a l’aula amb el vostre alumnat.
● Participa tot l’alumnat de l’escola des d’i3 fins a 1r de batxillerat.
● L’alumnat corre en un circuit que l’equip d’educació física dissenya en el pati de l’escola.
● Els dies de la cursa són: el 4 i el 5 de març.
● E s comptaran les voltes que faci l’alumnat.
● L’alumnat haurà de buscar patrocinadors per a la cursa. Per cada volta al circuit que faci l’alumna/e, el seu patrocinador/a farà una aportació econòmica a la causa.
● Els diners que es recullin i que hauran donat els i les patrocinadores aniran a l’ONG Stop Mare Mortum.
● Es publicaran les voltes que fa tot l’alumnat.