DES DE L’ ESCOLA PER A FAMÍLIES I EDUCADORS DEDIQUEM LA PRIMERA ACTIVITAT D’AQUEST CURS AL JOC I EL DESENVOLUPAMENT AFECTIU

Benvolgut/da,

Els infants necessiten jugar per desenvolupar-se. I a més de jugar amb altres infants els cal tenir mares i pares alegres amb qui compartir també estones de joc. A través del joc investiguen, manipulen i descobreixen la realitat i el món, ens descobrim a nosaltres mateixos i ens connectem amb les nostres emocions. Fer-ho en família fomenta la relació entre pares/mares i fills/es i permet una bona socialització i gestió emocional. I tot plegat requereix de temps i espais adequats, però sobretot d’una gran actitud lúdica.

Des de l’ Escola per a famílies i educadors dediquem la primera activitat d’aquest curs al joc i el desenvolupament afectiu. La xerrada, a càrrec de l’Imma Marín, serà el proper dimecres 21/11/18  a les 19:30h a la sala d’actes de l’escola (al 4rt pis de l’edifici de secundària).

Aquesta activitat és gratuïta, però cal que t’inscriguis:  enllaç al formulari

Confiem que puguis participar-hi.

T’esperem!