MEGAFONIA MUSICAL: “All falls down”

Aquesta setmana escoltarem…

“All falls down”, del productor i DJ noruec Alan Walker. I sabeu com funciona la feina d’un DJ?

Aquest dijous 22 de novembre celebrem Santa Cecília i com sempre ho fem omplint l’escola de música! Tindrem la sort de comptar amb una DJ i un gaitero molt propers a nosaltres; ja us ho explicarem… A més cada dia d’aquesta setmana celebrarem a l’aula de música els Patis Musicals, per donar l’oportunitat a tots els nostres artistes de Primària d’oferir un concert als seus companys. I com cada any farem una visita als nostres petits veïns de l’escola bressol Guinbó, on els alumnes de P5 anirem a cantar i a jugar una estona. Ja veieu que estarem ben entretinguts!

Agraïm la proposta de cançó d’aquesta setmana a l’Hugo Pedro (3rA) que feia temps que l’esperava. Ben aviat tornarem a obrir la bústia per rebre les vostres propostes per a la megafonia, aneu decidint la vostra cançó preferida!