IMPORTANT: PLA DE REOBERTURA DE CENTRE

Benvolgudes famílies,

Si la previsió no canvia, està contemplat que Barcelona ciutat entri en fase 2, aquest dilluns 8 de juny; dia que, previsiblement, l’Escola obrirà les seves portes, tot i que no serà una tornada com a tots i totes ens agradaria.

En aquest document trobareu el Pla d’obertura amb el protocol establert per aquestes dues setmanes que queden de curs.

Podreu observar que segons el nombre d’alumnat que ha confirmat la seva assistència, s’ha fet l’organització de grups amb un personal docent a càrrec.

Malgrat tothom tingui moltes ganes de tornar a la seva feina, la realitat és que ens hem trobat amb divers personal que no podrà venir, per ser considerat grup de risc. Aquest aspecte, pot afectar al retrobament esperat de l’alumnat, ja que en la majoria dels cursos autoritzats a venir, no podran retrobar-se amb els seus tutors/es.

En qualsevol dels casos, l’Escola sempre ha tingut la intenció de donar suport, sobretot, en aquells cursos que es troben a finals d’etapa, en qüestió als de 2n de BTX, amb motiu de les PAAU, però, malauradament, no disposem de suficient personal docent apte per venir, presencialment al centre, en fase 2.

No obstant, el personal docent proposat, tractarà de realitzar activitats encaminades a l’acompanyament emocional i l’alumnat que s’ha apuntat per venir, pugui retrobar-se amb els seus companys/es.

Un altre aspecte que es pot veure afectat, és el treball telemàtic; com sabeu el curs ha d’acabar de manera telemàtica.

El personal docent que teletreballa des de casa, continuarà endavant amb les seves sessions de videoconferències i les activitats proposades per dur-les a terme telemàticament, però d’altra banda, el personal que hagi d’assistir presencialment al centre, haurà d’alterar l’organització telemàtica prevista.

És per aquest motiu, que sobretot l’alumnat de secundària que assisteixi al centre, es recomana que porti l’ordinador portàtil per poder assistir a les trobades virtuals que ja estan organitzades.

És molt important tenir present el pla d’obertura –horaris, ràtio, reubicació dels espais, dies que l’alumnat pot assistir, mesures de prevenció, material que es pot portar, personal docent proposat…-, per això recomanem que es llegeixi amb deteniment i sobretot, l’alumnat porti la Declaració responsable signada, el primer dia d’assistència.

Finalment, volem informar que per venir a recollir el material que es va quedar pendent a les aules i/o taquilles, l’Escola enviarà un comunicat a les famílies, perquè es pugui venir, de manera organitzada i per cursos, passat el dia 19 de juny.

Com sempre, aprofitem per saludar-vos i desitjar que tothom estigui bé!

Gabinet Gerent

Descarregar (Pla-de-reobertura_-Definitiu_Escola-Proa.pdf, PDF, 391KB)