MEGAFONIA MUSICAL: “RASPBERRY BERET” + “CIÈNCIA FICCIÓ”

HOMENATGES PER SANT JORDI

Escalfant motors per la celebració de la festa de Sant Jordi aquesta setmana sonaran dues cançons escollides com a homenatges a grans personalitats, cadascun en el seu terreny: Prince i Stephen Hawking

En Joan Manel, pare de la Rut (P3) és un fan de Prince i ens proposa el seu “Raspberry beret”. El proper 21 d’Abril farà dos anys que Prince va morir i que soni aquesta cançó és un petit homenatge  a aquest gran músic, productor, compositor i arreglista. La cançó (diu en Joan Manuel) és molt alegre, senzilla i desenfadada. Parla d’un noi que està enamorat d’una noia que porta una boina de color de gerd, que veu entrar per la porta de la botiga on treballa.  Pertany a l’àlbum “Around The World In A Day” de l’any 1985 de Prince And The Revolution, un any després del seu àlbum que el va portar a la fama mundial “Purple Rain” (1984). Moltes gràcies per proposar-la!

Per sortir escoltarem una cançó d’Els Amics de les Arts que ens envia la família Coca Paps com a homenatge a Stephen Hawking, mort el passat 14 de març. En la seva cançó “Ciència ficció”, publicada dins el disc “Espècies per catalogar” (2012), Els Amics de les Arts  s’imaginen un futur no massa llunyà en el que es descobreix una pastilla capaç d’esborrar els records.  Gràcies per la proposta!

Un comentari a “MEGAFONIA MUSICAL: “RASPBERRY BERET” + “CIÈNCIA FICCIÓ”

Els comentaris estan tancats.