MEGAFONIA MUSICAL: “TU, SOLS TU” + “PRINCEPESES”

8m: dia de la dona

Aquest dijous és 8 de març, data declarada des de l’any 1911 Dia internacional de la Dona. Les cançons d’aquesta setmana són un homenatge a totes les dones lluitadores de l’escola, de la més petita a la més gran. Escolteu amb atenció el missatge que envien totes dues cançons, són per vosaltres!

Al matí escoltarem “Tu, sols tu d’ El Diluvi. Varen néixer com una banda de versions de les cançons d’Ovidi Montllor, tot i que avui en dia interpreten les seves pròpies cançons amb gran èxit arreu dels Països Catalans.

Per a la sortida escoltarem “Princepeses” una col.laboració entre els grups Ovella Xao i Roba estesa. Roba estesa són un grup musical format íntegrament per noies que comença la seva trajectòria l’any 2016 amb un estil musical basat en el folk amb el clar objectiu de portar el posicionament polític a l’escenari festiu. Es reivindiquen com a dones i proposen noves dinàmiques per gaudir de l’oci i la música des de la visibilització i l’apoderament.

Us animem a participar d’algun dels molts actes i mobilitzacions que es celebren per commemorar el dia de la Dona!

Recordeu que ens podeu enviar les vostres propostes per a la megafonia de l’escola a megafoniamusical@escola-proa.cat i que, a més, podeu escoltar totes les que ja han sonat en aquesta llista d’Spotify:

Cau de llunes

“Drap de la pols, escombra, espolsadors,

plomall, raspall, fregall d’espart, camussa,

sabó de tall, baieta, lleixiu, sorra,

i sabó en pols, blauet, netol, galleda.

Cossi, cubell, i picamatalassos,

esponja, pala de plegar escombraries,

gibrell i cendra, salfumant, capçanes.

Surt el guerrer vers el camp de batalla.”

Maria-Mercè Marçal

Un comentari a “MEGAFONIA MUSICAL: “TU, SOLS TU” + “PRINCEPESES”

1. conxitasol una crac la nostra cònsol !!! en sap mes que tots menys arrogància i mes humilitat i escoltar els que en saben el que ens espera ..

Els comentaris estan tancats.