Una mirada al futur

Després del visionat d’“Educar innovant. 3r capítol de la 9a temporada de Famílies i escola” les famílies, en grups reduïts hem debatut sobre quina és l’escola que volem per als nostres fills/es.

Els punts de reflexió de la jornada han estat entorn a l’organització horària, els espais d’aprenentatge, l’avaluació formativa, els rols dels docents i família entre d’altres. Com des dels inicis, des de la fundació de l’escola, volem donar resposta a les necessitats que tenen i tindran els nostres infants. Aquests són uns anys de canvi i ens cal una mirada atenta a tot allò que cal que aprenguin per al futur.

Per a qualsevol suggeriment i proposta que vulgueu fer arribar podeu adreçar-vos a equipimpulsor@escola-proa.cat