Recollida de roba usada en col·laboració amb GLORR Fundació

Benvolgudes famílies,

Tal com us vam avançar fa uns dies, l’Escola i la Comissió de Solidaritat del Grup de Mares i Pares Delegats, conjuntament, hem organitzat una recollida de roba usada en col·laboració amb GLORR Fundació, ONG dedicada a ajudar els infant, en risc de pobresa i exclusió del nostre entorn.

La roba que rep la Fundació és classificada i seleccionada i no s’exigeix cap tipus de tractament ni cap condició d’acceptació (neteja, estat etc…). De fet, la roba en mal estat és reciclada i es fa servir per a la confecció d’altres tipus de teixits (cortines, catifes …)

Si voleu col·laborar, ho farem d’aquesta manera:

El dia 16 de maig farem el repartiment d’unes bosses als alumnes, que haureu d’omplir amb la roba que vulgueu donar.

El dia 23  (9 i 17 hores) s’hauran de portar a l’escola i deixar a l’aula de música de Primària, on us estarem esperant per recollir-les.

L’endemà, GLORR les passarà a buscar.

És molt important, per tal de no interferir en el normal funcionament de l’escola, que no porteu les bosses abans del dia 23 i que les deixeu a l’aula de música, en l’horari demanat.

Tant la Comissió com els/les Delegats/des de les vostres classes, restem a la vostra disposició per tal de resoldre qualsevol dubte que pugui sorgir sobre el tema.

El nostre correu electrònic és: solidaritat.gpd@escola-proa.cat

Aprofitem per agrair-vos la generositat i col·laboració que ens heu demostrat en totes les activitats solidàries que hem dut a terme.

Moltes gràcies i salutacions cordials.

comissió de solidaritat

solidaritat.gpd@escola-proa.cat