MEGAFONIA MUSICAL: “VIU L’ESTIU” + “CIAO, CIAO”

COLÒNIES DE PRIMÀRIA!

Aquesta setmana comença curta, i serà doblement curta per als companys de Primària: marxem de colònies! Esperant poder gaudir d’un temps estival us presentem dues propostes que ens han arribat ja amb ganes de calor, ballaruca i festes d’estiu!! Encara ens queden uns quants dies per la seva arribada, però sembla que ja en tenim ganes… I com sempre en setmanes curtes, aquestes cançons sonaran també durant la vinent, per poder-ne gaudir com cal.

La primera cançó d’aquesta setmana és del grup El Pot Petit i ens l’envien en Mateu Pérez (P5) i el seu pare Josep Maria. Els companys del parvulari coneixem força bé aquest grup, que presenta un repertori infantil amb bases alegres i textos amb voluntat pedagògica. Recordeu, per exemple, la música de la dansa de Carnaval de P5, “Puja al meu coet”? Ara coneixerem “Viu l’estiu”, que amb el seu ritme reggae ens transporta directament a les revetlles i les festes majors… potser enguany en viurem una a l’escola? Qui ho sap, això de l’Escola Nova 21 ens ha trastocat a tots una mica i poden aparèixer grates sorpreses!

Per sortir en Guiu Escoda (1r) i la seva família ens proposen escoltar “Ciao, ciao”, de Filippo Landini. No patiu si no sabeu italià, que l’entendreu perfectament! Fins i tot en podreu aprendre un parell d’expressions, ja que el grup del Maresme les fa aparèixer durant la cançó. La introducció amb sons electrònics i el ritme pop la fan candidata a la cançó de l’estiu, no us ho sembla? Ah! I no us perdeu la modulació que fa al minut 2’41’’, que ara ja sabeu de què va això de canviar el to de la música. 😉