Sant Jordi a Proa

El proper dissabte 20 d’abril, a l’escola Proa celebrem la nostra festa. Us fem recordatori d’algunes activitats i us informem de les novetats:

● Enguany, el val de 20€ que regala l’escola a totes les persones guardonades es podran bescanviar a la llibreria Campus Llibres o el mateix dia 20 d’abril a les paradetes de llibres de l’escola.
● Hi haurà un datàfon des d’on es podrà fer el cobrament amb targeta.Enguany, l’espai de la memòria rendirà homenatge als canvis i transformacions que han patit les instal·lacions de l’escola.
● El joc que proposem aquesta edició de Sant Jordi consisteix a endevinar el nom de les persones (docents i PAS) a través de fotografies de les nostres mans.
● Proposem a les famílies de l’escola que col·laborin amb el bar de 4t d’ESO elaborant pastissos o aliments salats fets amb ingredients ecològics o de proximitat.
● Amb la voluntat de transformar el món, l’alumnat de 4t de primària vendrà airejadors d’aixeta que ajudaran a reduir la despesa d’aigua a les llars de les famílies que els comprin.
● L’alumnat de la matèria Narracions i Viatges de 1r d’ESO  vendran una edició del seu llibre. Els diners recollits de la venda es destinaran a l’ONG Stop Mare Mortum.
● Ens han regalat exemplars del llibre infantil: Diari de l’Iris. Aquests llibres es posaran a la venda a preu lliure. Els diners que es recullin es destinaran a lONG Stop Mare Mortum.
● L’alumnat de 1r d’ESO oferirà corografies i l’alumnat de la matèria de música cantarà una cançó de rap.
● Aquest any comptem amb dos autors que vindran a signar llibres: José Ángel Labari i Teresa Blanch, autors del llibre Buscapistes.
● L’alumnat de 2n d’ESO presentarà la fira dels Drets Humans a les famílies
● Els ecodelegats ajudaran als tallers de l’espai del migdia, que oferiran un taller d’elaboració de campanes amb els pots de iogurt reutilitzats.
● S’aprofita la jornada per oferir una visita a famílies noves interessades a fer el batxillerat a Proa.
● L’alumnat d’infantil elaborarà una invitació perquè les famílies participin de la festa.
● Enguany, s’oferiran dos torns de jocs padrins – fillols.
● Aquest curs els partits de bàsquet i vòlei del poliesportiu s’oferirà en exclusiva a l’alumnat de batxillerat.
● Alumnat voluntari de batxillerat farà la documentació gràfica de les coses que passen durant la festa de SantJordi.

Descarregar (Programa-Sant-Jordi-2024.pdf, PDF, 2.5MB)