Informe del Punt d’informació Jove de Barcelona

Des del Punt d’Informació Jove (PiJ) de l’escola Proa ens han facilitat l’informe corresponent al segon trimestre d’aquest curs.

Algunes dades interessants que apareixen en aquest informe són les següents:
● Durant aquests dos trimestres, 472 alumnes de Proa han utilitzat el servei del PiJ.
● El 50% dels usuaris del punt jove a l’escola Proa són noies. A nivell de barri, el 65% dels usuaris són noies.
● Els cursos que més utilitzen el PiJ són: 2n d’ESO, 4t d’ESO, i 3r d’ESO.
● Les principals temàtiques en les consultes realitzades en el PiJ són: Educació i formació, esports i salut i cohesió social.
● El nombre d’usuaris del PiJ d’aquest curs és clarament inferior al del curs passat.
● Fins a la data d’avui, el PiJ ha ofert les següents temàtiques a l’alumnat: Prevenció del suïcidi, Salut sexual, Lluita contra el racisme, Canvi climàtic, Violència de gènere, Pau i no violència, Voluntariat i Feminisme.
● El servei del PiJ està disponible tots els dimecres des de les 11:00 fins a les 11:30 davant de la porta de secundària.
● Les noies del PiJ estan ajudant a l’alumnat de l’assemblea d’estudiants.

Podeu consultar l’informe sencer del PiJ des del següent enllaç.