ESCOLA D’IDIOMES

A l’Escola d’Idiomes hi fem diversos ‘events’ cada curs (activitats extra gratuïtes per als alumnes inscrits). Enguany ens visita l’Olliver, el nostre lector nadiu que també ens visita periòdicament a les sessions setmanals d’anglès de tots els grups.

Al novembre vam conèixer la Història d’en Guy Fawkes, un personatge molt famós al regne unit. Amb alguns nens i nenes del grup de P4/P5 i del grup de 1r/2n de primària, vam aprendre com es celebra la nit de les fogueres, vam fer els nostres “handmade fireworks” mentre cantàvem cançons i apreníem vocabulari sobre aquesta festivitat.

Al gener vam descobrir “the english food traditions” amb els nens i nenes del grup de 1r/2n de primària i vam fer una tradicional cerimònia del te, tot conversant de coses quotidianes on vam aprendre què mengen els anglesos.