Equip de Primària

Avui toca que coneixeu el nostre equip de monitors i monitores de primària.

DSC_0378

D’esquerra a dreta: Bernat Jou, de 1B; Marta Moreno, de 3A; Ariadna Pujadas, de 5B; Eric Carrión, de 3B; Laura Parada, de 6B; Mercè Soler, de 2B; Ferran Pou, de 6A; Sheila Revidiego, de 2A; Judit Bosch, de 4B; Jordi Rosat, de 4A; Carme Urrea; de 5A i Trini Barnés de 1A.

Un equip amb moltes ganes de treballar!!  Seguiu el bloc i anireu veient tot el que fan.

Al migdia fem grues!

Avui tenim una entrada molt especial!

L’han preparat unes alumnes de sisè, la Paula, la Carlota, la Júlia i la Berta.

A l’Escola proa, a les estones del migdia, aprofitem per col·laborar amb el projecte d’aconseguir moltes grues, ja que l’antiga llegenda japonesa deia que cada 1000 grues de paper es concedia un desig de curació. Fem aquest projecte per lluitar contra el càncer infantil.

origami

Tast de bolets

Com des de fa uns anys, comencem els tallers a la caseta de fusta. El primer; tast de bolets a primer de primària. Un taller del gust que ens ajuda a educar el paladar dels nostres alumnes i obrir un ventall més ampli a nivell gustatiu.
Una iniciativa semblant a la nostra, l’han començat aquest curs a una escola de Mollet, al bloc “Restauración colectiva” trobareu com ho fan. Ho podeu llegir clicant aquí.

Ara us deixem amb els nostres alumnes tastant bolets.

DSC_0182 DSC_0193 DSC_0198 DSC_0216 DSC_0218 DSC_0237