BOLETS

Els nens i les nenes de primer han tastat rovellons, camagrocs, ceps i rossinyols. Lligat al nostre centre d’interès ara sabem que els bolets són majoritàriament un producte de tardor i que si volem conservar-los tot l’any els hem de deshidratar. Al jardinet davant de la caseta hem trobat bolets, també hem après que si no els coneixem no els podem tocar, però si mirar.

Mireu com gaudeixen!

Equip de parvulari

Avui us presentem l’equip de monis d’infantil. Amb els que acaben d’arribar a l’escola i els més petits de la casa, tenim el Marc i l’Anna S., incansables i amb molta energia, que, juntament amb la Remei, formen un gran equip per ajudar-los en la seva adaptació.
Després trobem els que ja no són els petits de l’escola, i que ja s’han fet més grans. Aquest any estan acompanyats per la Trini i l’Anna E., sempre positives i amb molta empenta busquen un bon ambient al menjador i al pati.
Finalment, els més grans d’infantil, van de la mà de la Cristina i Rai. Incomparables i amb moltes ganes de que l’últim any a infantil sigui d’allò més divertit i profitós.
Per últim, no ens oblidem de la Montserrat, que vetlla pel bon funcionament de l’espai del migdia d’infantil i completa aquest gran equip.
Esperem que gaudiu molt durant aquest curs
Bon cap de setmana!

Barcelona capital mundial de l’alimentació sostenible

Avui us presentem el fil conductor dels nostres menús d’aquest curs. Aprofitant que aquest 2021 “Barcelona és capital mundial de l’alimentació sostenible” farem la nostra aportació des de la cuina, elaborant menús amb producte de temporada, proximitat i aprofitament, i des dels alumnes treballant un consum responsable i més sostenible.
Us anirem ensenyant les propostes de menús donant idees de receptes i els taller que preparem pels nostres infants.