Titular del diari Ara de divendres passat “ Cap a una societat d’obesos el 2030 “

Advertiment a la salut pública del problema greu que tindrem en breu si no hi  posem remei.
El 80% dels homes i el 55% de dones en edat adulta patiran aquesta malaltia el 2030 si es manté la tendència actual.
Un dels factors a tenir en compte a l’hora de fer una tria d’aliments són els processats que cal eliminar de la nostra dieta i que en el menú de la nostra escola són inexistents, i augmentar la ingesta de verdura.
En el nostre menú setmanalment  hi trobem verdura i quinzenalment crema de verdures i amanida de primer plat.
La solució de l’obesitat no vindrà d’un dia per un altre, però la cura  en els hàbits escolars ens donarà un marge de millora, recordem que l’obesitat és factor de risc de moltes altres malalties, d’aquí la magnitud del problema.
No trobarem dietes miracle; l’important és la practica d’exercici fisíc i una dieta variada i saludable.