Handbol a Cicle Superior

Aprofitant que els alumnes d’ESO realitzen educació física fora del centre, des de fa tres setmanes s’organitzen partits d’handbol al poliesportiu amb els alumnes de tot el Cicle Superior.

Cada dimecres, abans d’entrar al menjador, es fa un partit que acostuma a durar entre 15 i 20 minuts. S’han format equips barrejats i està tenint molt bona acollida per part de tothom!

N’hi ha que prefereixen mirar-s’ho des de la grada i, així, aprofitar l’oportunitat de jugar en un altre espai de l’escola.

Aquí teniu un grapat de fotos per veure que bé que ens ho passem!!!

DSC_1575 DSC_1580 DSC_1584 DSC_1585 DSC_1590 DSC_1592

I fixeu-vos quin xiulet més original que tenim!

Fitxes de producció

A la nostra escola, cada dia es serveixen al voltant de 535 menús. Tots els plats que formen aquests menús estan íntegrament elaborats a la cuina de l’escola. Per tant, cal una molt bona organització perquè aquesta tasca resulti brillant.

Una part molt important d’aquesta organització són les fitxes de producció, que cal que siguin clares i precises.

Aquí teniu, com a exemple, la de les tallarines a la carbonara. Que no us espantin les quantitats!!!

20150313122314259_0001