Cuina In situ

De tots i totes és coneguda la polèmica que ha creat l’adjudicació de menjadors escolars a l’escola pública.
La tendència clara a la cuina in situ és un valor que des de l’escola defensem aferrissadament.
A la nostra escola tenim cuina pròpia gestionada íntegrament per nosaltres (tria de proveïdors, confecció de menús etc..)
L’elaboració dels plats no comté cap aliment precuinat, les nostres croquetes, lasanya, bunyols, rotllets, mandonguilles i hamburgueses són totalment artesanals.
Aquest fet fa que l’alimentació sigui molt més saludable suprimint conservants i colorants.
Deixem que els nostres infants creixin en aquest marc que els aportarà ,més endavant, criteri i plaer alimentari.
Bona setmana.

Thanksgiving a la nostra manera

Avui ha sigut un dia especial!!!!
Visca les cultures diferents que ens enriqueixen .
La seqüència de l àpat era un pèl complexa, no era un primer i un segon com a tal, sinó  que era a l’Americana, un bon plat combinat.
Com element principal teníem un bon gall dindi rostit amb la seva salsa de nabius i com acompanyament un calòric puré de polenta amb crema de llet, i unes mongetes saltades
Les postres eren un pastís de moniato amb marshmalow ( Núvols ) ben gratinat.

I mentre, els nens i les nenes que volien, donaven les gràcies pels bons moments compartits a l’escola.

I a gaudir!!

La tardor que jo conec

“La tardor que jo conec                                                                                                                                                        té gust de raïm i cep,                                                                                                                                                            d’olivera i pluja fina                                                                                                                                                                de bolets amb julivert.                                                                                                                                                            La tardor que jo conec”

Hem deixat entrar la tardor al menjador de parvulari!

Croquetes

El nostre segon plat literari tret d’aquest poema tan divertit de Miquel Martí Pol. El podeu practicar a casa.

Se’ns esmolen les dentetes                                                                                                                                            quan la mare fa croquetes.

Ben rosses i cruixidores,                                                                                                                                                    no te’n menges, en devores.

En qualsevol ocasió,                                                                                                                                                            si hi ha croquetes, millor.