El racó de les taules rodones

El nostre menjador, com el de moltes escoles, és gran i sorollós i per això, com molts ja sabeu, hem creat un petit oasi : “El racó de les taules rodones”. En aquest racó es porten a terme diferents activitats i també es respira més tranquil·litat, fet important a l’hora de compartir un àpat amb els nostres companys, si no, pregunteu a qui té l’oportunitat de gaudir-ne  que us diran que agradable que és.
Aquests curs els rams de flor que decoren les taules són d’allò més “cool“.

dsc_0104dsc_0095

dsc_0101

Tastem bolets

Un cop més inaugurem les activitats a la caseta de fusta amb un tast de bolets.

Els nens i les nenes de primer han observat, tocat i tastat tres tipus de bolets: rossinyols, camagrocs i rovellons.

S’han sorprès del seu sabor. Al rovelló li trobaven gust a carn!! i és que és molt apreciat a la nostra gastronomia.

Molts han volgut repetir.

Ja sabeu famílies aquest cap de setmana a buscar bolets!

dsc_0163dsc_0152dsc_0150

dsc_0261 dsc_0263 dsc_0264

dsc_0197 dsc_0211 dsc_0284

dsc_0309 dsc_0326dsc_0292

dsc_0293dsc_0209dsc_0302

I abans de dinar …….

Sempre parlem de la importància que des de l’escola donem a l’estona de l’àpat, estona que aprofitem per gaudir del menjar i de la companyia.
Avui recordarem què cal fer abans de dinar.
Rentar-se les mans.
Aquest hàbit tan important es treballa a l’escola en totes les etapes donant-li la importància que té i d’una forma molt divertida a parvulari.
Qui no recorda la nostra cançó de rentar mans:
Renta’t les mans
frega-les bé
per dalt, per baix, els dits
i les ungles també.
Les mans netes eviten malalties i salven vides!
Aquí teniu l’enllaç d’un article de l’hospital de Sant Joan de Déu on explica perfectament la importància de treballar bé aquest hàbit des de ben petit.

mans