Els nostre Nuggets

Avui a la nostra escola per dinar hem menjat Nuggets
És un plat que agrada molt a tota la col·lectivitat i que a diferència dels que podem trobar a grans superfícies els que servim a l’escola són totalment saludables.
Estan fets amb molt respecte i amb uns ingredients totalment naturals.
Pollastre tallat a quadradets, farina de blat, “panko” i ou, s’acaben fregint amb oli “alto oleico“.
En la nostra cuina no hi entra cap aliment processat, per tant ja tenim un bon tros de camí cap a una dieta saludable recorregut.
Potser els haurem de canviar el nom als Nuggets per no crear confusions……….

Extremant les precaucions

A la nostra escola servim cada dia aproximadament uns 550 menús, entre els quals alguns són dietes especials per a  nens o adults que tenen alguna al·lèrgia o intolerància alimentària.
Una de les dietes que preparem és per a  l’al·lèrgia al gluten també anomenada Celiaquia.
Per tal que no puguem patir cap contaminació creuada hem comprat un forn que sols servirà per cuinar aliments sense gluten, això ens donarà molta seguretat i alhora  tranquil·litat ja que les farines s’expandeixen amb molta facilitat.