Els alumnes de 4art d’ESO motivats pels monitors fan col·laboracions durant l’estona del migdia.
En aquesta ocasió preparant material per l’etapa d’infantil, plegant unes peces que són per l’ambient de construccions.
Altruisme en estat pur un valor que cal potenciar.
Aquí els teniu gaudint del moment.
Mes: novembre 2017
Producció integrada
La producció integrada és, segons la definició del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, el conjunt de «sistemes agrícoles d’obtenció de vegetals que utilitzen al màxim els recursos i els mecanismes de producció naturals i asseguren a llarg termini una agricultura sostenible, i introdueixen mètodes biològics de control, químics i d’altres tècniques que compatibilitzen les exigències de la societat, la protecció del medi ambient i la productivitat agrícola, així com les operacions realitzades per manipular, envasar, transformar i etiquetar productes vegetals acollits al sistema.»
A diferència de l’agricultura ecològica, la producció integrada utilitza, juntament amb mètodes biològics de control, productes agroquímics(adob, plaguicides) amb certes restriccions. Els objectius són el respecte al medi ambient, la sostenibilitat i oferir certes garanties de qualitat i sanitàries als consumidors.
Dit de forma casolana , utilitzem bestioletes tipus marietes etc. per combatre les plagues que puguin tenir algunes fruites o verdures i per tant alimentem la nostra fauna alhora que cuidem els nostres productes sense plaguicides molt actius.
Aquí tenim les nostres mandarines que s’acullen a aquests barems.
Imagina, crea i treballa en equip.
Aquest curs els nens i nenes de P4 i P5 dos cops per setmana després de dinar….
Imaginen (Taller de contes)
Creen (Taller de manualitats)
Treballen en equip (Lligueta de jocs)
I sobretot amb moltes ganes de passar-ho bé.