Anacards

Com cada mes, tenim al menú un  altra plat de la dieta flexiteriana; espaguetis amb albergínia i anacards.

Aprofitant que hem incorporat els anacards al nostre menú us expliquem algunes de les seves propietats.

Els anacards tenen moltes qualitats: antioxidants, vitamines, magnesi, fòsfor, se n’encarrega de baixar el colesterol “dolent” prevenint que les artèries del cos s’obstrueixin. També ajuden a controlar el pes per dues raons, conté fibra que provoca sacietat i accelera el metabolisme provocant un bon procés digestiu. Evita que patim migranyes, espasmes musculars i fatiga. Elimina els radicals lliures, ens ajuda a combatre la càries i l’acne  Ens ajuda a regenerar la retina dels ulls per l’exposició dels raigs UVA.

Nuez-de-anacardo-beneficiosa-para-la-salud-1

Noodles

Cada mes, els alumnes d’un curs, escullen un plat que volen que surti al menú del mes següent. Els alumnes de sisè van escollir els noodles o fideus xinesos.

El plat estava boníssim, però a més ens ho vam passar d’allò més bé canviant la forquilla i el ganivet pels bastonets xinesos.

Ho voleu veure, doncs passeu al nostre menjador!
DSC_0075 DSC_0053 DSC_0045 DSC_0042 DSC_0035 DSC_0022DSC_0091

Xocolatada

A la nostra escola, divendres passat, els nostres alumnes més petis varen fer una petita gran festa de carnaval!
Juntament amb aquest espectacle, vàrem decidir fer a tota la comunitat una mica més  feliç, oferint-los un got de xocolata ben calentona  i un croissant.
Mireu quina colla de voluntaris més eixerits ens varen ajudar a servir-la,són alumnes de segon d’ESO juntament amb un grup de monitors/es de l’escola.

IMG_4691 IMG_4692 IMG_4695 IMG_4696 IMG_4699 IMG_4701 IMG_4704 IMG_4705 IMG_4711 IMG_4712 IMG_4713 IMG_4715