Equip de parvulari

Avui us presentem l’equip de monis d’infantil. Amb els que acaben d’arribar a l’escola i els més petits de la casa, tenim el Marc i l’Anna S., incansables i amb molta energia, que, juntament amb la Remei, formen un gran equip per ajudar-los en la seva adaptació.
Després trobem els que ja no són els petits de l’escola, i que ja s’han fet més grans. Aquest any estan acompanyats per la Trini i l’Anna E., sempre positives i amb molta empenta busquen un bon ambient al menjador i al pati.
Finalment, els més grans d’infantil, van de la mà de la Cristina i Rai. Incomparables i amb moltes ganes de que l’últim any a infantil sigui d’allò més divertit i profitós.
Per últim, no ens oblidem de la Montserrat, que vetlla pel bon funcionament de l’espai del migdia d’infantil i completa aquest gran equip.
Esperem que gaudiu molt durant aquest curs
Bon cap de setmana!