Plats nous de la setmana

Aquesta setmana en la confecció de menús… els nens i nenes de 4t de primària han escollit “la chickenburguer”! Una deliciosa hamburguesa de pollastre feta a casa i arrebossada amb panko, un cereal espectacularment cruixent, la cosa no acaba aquí, també duia canonges, panet de Viena i les dues salses també escollides, ketxup i maionesa.
Els infants i personal del Proa que han tingut la sort de tastar-la, han quedat al·lucinats!

El plat de la diversitat d’aquesta setmana ha sigut l’arròs cubà amb fesols negres.
El típic arròs cubà amb fesols negres, salsa de tomàquet, ou ferrat i l’ingredient exòtic que potser molts no coneixeu, el “patacón”. Es tracta del que ells en diuen “plátano macho”, un plàtan poc madur, pelat i tallat a rodanxes, aixafat i cuit.
Cru és verd i de textura estellosa, un cop cuinat canvia la cosa!